DYFRAKTOMETRY XRD, SCXRD,
SPEKTROMETRY EDXRF, WDXRF, μXRF
Szeroka gama proszkowych i monokrystalicznych dyfraktometrów oraz spektrometrów XRF i microXRF.

Urządzenia oferowane przez Labsoft pozostają pod opieką naszego krajowego serwisu technicznego. Serwis wspiera użytkowników już na etapie przygotowania pomieszczeń oraz koordynuje dostawę, instalację, uruchomienie, odbiór techniczny aparatury i szkolenie użytkowników. Po instalacji wykonujemy wszelkie czynności serwisowe zgodnie z wytycznymi producentów oraz przeprowadzamy dalsze, specjalistyczne szkolenia aplikacyjne. Dostarczamy części zamienne i materiały eksploatacyjne. Nasze ceny są przyjazne, umiarkowane i stabilne na przestrzeni lat na ile pozwala na to stan regulacji prawnych i sytuacja gospodarcza kraju.
Przed instalacją
Służymy pomocą przy ocenie projektów adaptacji pomieszczeń, w których ma być zainstalowana dostarczana przez nas aparatura. Sprzedając urządzenia pracujące z najwyższą rozdzielczością przestrzenną i energetyczną, doskonale zdajemy sobie sprawę z wymagań stawianych pomieszczeniom, w których będą one pracować. Przydatność pomieszczeń weryfikujemy poprzez pomiary pól elektromagnetycznych, drgań mechanicznych oraz zakłóceń akustycznych. Na ich podstawie sugerujemy rozwiązania sprzętowe i budowlane zmierzające do kompensacji tych czynników. Wielokrotnie adaptacje pomieszczeń w zakresie izolacji i kompensacji drgań wykonywaliśmy samodzielnie lub w ścisłej współpracy z firmami wskazanymi przez klientów. Ponadto, zapewniamy wsparcie przy projekcie i wykonaniu układów klimatyzacji, zapewniających stabilność temperatury na poziomie wymaganym przez wysoko rozdzielcze mikroskopy transmisyjne.
Instalacje, przeglądy, naprawy
Serwis Labsoft to kilkunastoosobowy zespół inżynierów, głównie elektroników i automatyków, przeszkolony przez producentów urządzeń i stale podnoszący swoje umiejętności. Jesteśmy w stanie zainstalować oferowaną aparaturę, doposażyć ją w nowe detektory i funkcje oraz przeszkolić użytkowników z zakresu jej obsługi. Specjalny nacisk kładziemy na sprawną diagnostykę wad i usterek oraz ich usuwanie w miejscu instalacji, bez konieczności wysyłania aparatury do producenta.
W celu optymalizacji pracy serwisu stworzyliśmy nowatorski system internetowy, w którym dla każdego urządzenia przechowywane są informacje o wszelkich wykonanych czynnościach serwisowych, przeglądach oraz użytych częściach. System ten zapewnia szybki dostęp do historii napraw i usprawnia proces diagnostyki. Każde urządzenie wprowadzone do tego systemu opatrzone jest naklejką z numerem służącym do zalogowania i zgłaszania problemów on-line. Serwis przeprowadza również zdalną diagnostykę urządzeń, a w niektórych wypadkach ich justowanie i optymalizację poprzez połączenia internetowe VPN, TeamViewer czy Rapid. Dynamiczny system zarządzania inżynierami rozlokowanymi na terenie całego kraju przez koordynatora serwisu na podstawie zgłoszeń przesyłanych w trybie on-line znacznie skraca czas reakcji, a tym samym czas przestoju urządzeń.
Szkolenia i wsparcie aplikacyjne
Okresowo organizujemy seminaria, warsztaty oraz dodatkowe szkolenia, na które często zapraszamy specjalistów z zagranicy. Takie wydarzenia pozwalają użytkownikom na wymianę doświadczeń, doskonalenie umiejętności i usprawnienie pracy z zakupionymi urządzeniami. Nasi specjaliści aplikacyjni przeprowadzają lokalnie szkolenia z zakresu mikroskopii AFM, (S)TEM i SEM oraz mikroanalizy rentgenowskiej a także z wielu technik preparatyki próbek.